• Bądźmy w kontakcie
  • office@booost.pl
News

Grupa S/F inwestuje w usługi big data, powołuje spółkę Booost

Sławomir Kornicki, 18 czerwiec, 2018

Spółka Booost uzupełni ofertę Grupy S/F o zintegrowane usługi performance marketingu.

W czwartek oficjalnie została powołana spółka Booost, należąca do Grupy S/F. Booost ma się specjalizować w aktywacji konsumentów i zwiększaniu sprzedaży dzięki wykorzystaniu danych ze wszystkich istotnych w procesie sprzedaży źródeł. Booost będzie działać w oparciu o zaawansowane narzędzia big data: m.in. DMP (Data Management Platform) oraz marketing automation. Elementem wdrażanych rozwiązań będzie też ochrona reputacji klientów online (brand safety) i walka z oszustwem w internecie (fraud).

Swoje produkty i usługi Booost kierować będzie do dotychczasowych blisko 50 klientów grupy oraz nowych odbiorców. Jej działania mają być synergiczne z pozostałymi agencjami w grupie: Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EMLAB. Na czele nowej spółki stanęli Łucja Gdala oraz Sławomir Kornicki, m.in. byli współzałożyciele domów mediowych Codemedia i Mediacontacts. Właścicielem 65 proc. udziałów Booost jest The Digitals, 35 proc. należy do menedżerów nowej spółki: Sławomira Kornickiego i Łucji Gdali, którzy objęli stanowiska partnerów zarządzających. Boost zatrudnia obecnie osiem osób, do końca roku zespół ma być kilkunastoosobowy.

- Już od dłuższego czasu wykorzystywaliśmy big data do optymalizacji naszych działań. Jednak każda nasza kampania generuje kolejne dane, które albo nie są przez klientów wykorzystywane, albo robią to inne podmioty, niezintegrowane z nami - dlatego dostrzegliśmy potrzebę stworzenia podmiotu, który będzie te dane integrował w celu większej efektywności sprzedaży. W naturalny sposób to powinien być podmiot wyspecjalizowany w performance marketingu – komentuje Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F. Dodaje: - Chcemy stworzyć nową jakość, być pierwszą grupą komunikacyjną w Polsce, która na każdym etapie tworzenia komunikacji łączyć będzie myślenie kreatywne z optymalizacją na bazie danych.

- Skupiamy się na maksymalizacji wyników sprzedażowych naszych klientów w każdym kanale. Osiągamy to dzięki wykorzystaniu danych w czasie rzeczywistym integrowanych na platformach DMP. Big data jest kluczowa w procesie, bo dzięki danym wiemy dokładnie, kim jest nasz klient, wiemy, co mu powiedzieć i w jakim momencie, a w konsekwencji dotrzeć do niego z przekazem dostosowanym do jego potrzeb, zaangażować go i aktywować zakupowo - wyjaśnia Sławomir Kornicki, partner zarządzający i chief data officer Booost.

Jeziorski wyjaśnia, że za decyzją o powołaniu Booost stały również bardzo dobre wyniki Grupy S/F (szacowany wzrost przychodów o 21,4 proc. rok do roku).

← wróc do stronę główną Blog Booost